ستاره رئال مادرید احساس می‌کند که همیشه باید بیشتر از دیگران انجام دهد تا پس از قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا اعتبار مشابهی دریافت کند.

ناچو فرناندز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپرتس کیدا،‌ ناچو فرناندز مدعی است که جایگاه بین‌المللی‌اش آنچنان که باید به رسمیت شناخته نشده است. مدافع اسپانیایی رئال مادرید فاش کرد که احساس می‌کند همیشه باید دو برابر سخت‌تر از هموطنانش کار کند تا در عرصه‌های بین‌المللی شناخته شود.

ناچو که در روز یکشنبه (۱۸ ژوئن) به اسپانیا کمک کرد در فینال لیگ ملت‌های یوفا مقابل کرواسی پیروز شود، در ترکیب اولیه لوئیس د لا فوئنته قرار نگرفت. او تنها پس از مصدومیت دیوید گارسیا، کاپیتان اوساسونا برای لیگ ملت‌های اروپا فراخوانده شد.

در این بازی او در دقیقه ۷۸ به جای رابین لو نورماند معرفی شد و ۲۲ دقیقه بعد با یک تکل بی‌عیب و نقص دروازه اسپانیا را نجات داد. این بازی در پایان وقت اضافه بدون گل به پایان رسید و تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ پیروز شد.

ناچو در صحبت‌های خود پس از بازی گفت از اینکه می‌تواند به اسپانیا کمک کند تا یک جام بین‌المللی را کسب کند، خوشحال است. مدافع رئال مادرید گفت: «این بازی آخر بود و عالی پیش رفت و به ما کمک کرد تا عنوان قهرمانی را ببریم و از این بابت بسیار خوشحالم. من بسیار مفتخرم که نماینده اسپانیا هستم، این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای کسی بیفتد و امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است. اخیراً به نظر می‌رسید که اوضاع بد است و ما خوب کار نمی‌کنیم، اما همه ما در نهایت بسیار قوی‌تر ظاهر شدیم. ما برای خودمان خوشحالیم، برای اسپانیا خوشحالیم و به مبارزه ادامه می‌دهیم.»

ناچو سپس ادامه داد که احساس می‌کند در عرصه‌های بین‌المللی کمی متفاوت قضاوت می‌شود و همیشه باید دو برابر بیشتر از بقیه تلاش کند.

او اضافه کرد: «در این مسابقه مهم من کیفیت بازی‌ام را نشان دادم؛ با این حال همیشه به نظر می‌رسد که باید دو برابر هر بازیکن دیگری کار کنم.»

ناچو که از سال ۲۰۱۲ به عنوان مدافع سوم یا چهارم برای رئال مادرید بازی می‌کند، در دوران حرفه‌ای خود تنها ۲۴ بازی برای اسپانیا انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است. او از لیست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ کنار گذاشته شد.

کد خبر 768132
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha